La mulți ani #NoHailaAlba!
Anul trecut pe vremea aceasta vă așteptam la Poarta a III-a din Alba Iulia.
Eu cu 5 panouri și 1000 de post-it-uri lipite pe ele.
M-ați surprins foarte plăcut prin faptul că ați trimis peste 500 de mesaje către prietenii voștri din alte țări/județe, îndemnându-i să vizite Cetatea Alba Iulia.
#NoHailaAlba a fost un real succes!
Mai multe detalii, legate de cifre și imagini de la eveniment puteți vedea aici.
În acel weekend al evenimentului, de vineri până duminică, am avut grijă ca mesajele scrise de voi pe post-it-uri să nu se ude din cauza ploii de sâmbătă seara, cred că în marțea următoare am fost și am adunat toate mesajele pe care le-ați lăsat pe bilețele (sunt puse bine într-un dulap).
Scopul #NoHailaAlba a fost de a mă lansa pe piața din Alba Iulia ca specialist marketing și totodată să fac cunoascut modul meu de a promova brandurile – mai neconvențional. Prin #NoHailaAlba, am reușit să promovez atât Cetatea Alba Iulia, cât și pe mine 🙂
(aici scoteam cuiele din panourile de lemn – post eveniment)
Vreau să vă mulțumesc că ați fost alături de mine în tot acest timp!
- Celor care ați scris pe post-it-uri
- Celor care mi-ați citit articolele din online
- Celor care m-ați recomandat
- Celor care mi-ați dat sfaturi
Vă mulțumesc din suflet!
Acum, la un an de la lansare, vreau să vă îndemn să vă urmați visul, oricât de greu ar fi, oricât de imposibil vi s-ar părea. Eu așa am făcut și nu îmi pare rău!
Proiecte de marketing există, noi să fim sănătoși să le implementăm și să avem rezultalele scontate!