PASTILA ZILEI (30 Martie): Băiatul de la cablu…
Toată lumea știe ce bătălie se dă pe piața serviciilor de orice fel care implică abonați mulți… pentru că este vorba despre sume de bani care se plătesc lunar și se colectează de la un număr mare de oameni!! Se desfășoară campanii impresionante de atragere de noi clienți, care implică bugete mari de publicitate și marketing, totul având ca scop final mărirea bazei de clienți noi, care alături de cei vechi vor plăti o taxă fixă pentru a beneficia de serviciile respective: cablu tv, internet, telefonie mobilă, etc…
Totul este bine și frumos până semnezi contractul de prestări servicii… condiționat bineînțeles de respectiva companie, de a rămâne captiv o anumită perioadă de timp în brațele ei „primitoare”! Pentru că după aceea începe dansul… în momentul în care ai o defecțiune și ai nevoie să se rezolve cât mai repede, constați pe propria ta piele că lucrurile nu mai sunt atât de roz…
Adică da, te simți ca și celebrul fost fotbalist din reclamă, închis între grațiile suficienței sau incompetenței angajaților săi, dar nu vine nimeni ca să te elibereze… decât după ce îți consumi energia, nervii și timpul ca să te descurci prin hățișul circuitului intern al lipsei lor de comunicare, unde nu știe stânga ce face dreapta!!
Și uite așa ți se face lehamite de toți și de toate… că parcă (și) în acest domeniu sunt toți făcuți de aceeași mamă, care îi învață aceleași refrene… așteptați să fiți contactați, vom reveni, aveți răbdare… dar nimic nu e nou sub soare și totul va fi la fel, după ce se rezolvă lucrurile… până la următoarea vizită a băiatului de la cablu, care îți va canta refrenul… așa e viața!!!