Ştiri Urbane

Vrei să muți sediul magazinului tău? Iată 6 sfaturi care vor face acest proces mai simplu!

Orice antreprenor știe câtă muncă și responsabilitate se află în spatele deținerii unei afaceri. Însă dacă această afacere are și un sediu fizic, de tipul magazinelor sau buticurilor, atunci lângă responsabilitate se adaugă și munca fizică, mai ales atunci când vorbim de schimbarea sediului. Mutarea unui business dintr-o locație în alta este un proces de durată ce necesită multă organizare și un plan bine pus la punct. Bineînțeles, poți opta pentru a angaja o firmă de mutări, dar chiar și așa, prezența ta este necesară pentru a supraveghea bunul mers al lucrurilor. 

Pentru a avea o experiență plăcută și ușoară cu mutarea sediului afacerii tale, noi am reunit câteva sfaturi simple care sperăm să îți fie de folos, așa că citește mai departe. 

Iată 6 pași pe care să îi urmezi pentru a avea o mutare cât mai ușoară a afacerii tale 

– [ ] Plănuiește totul din timp – un proces de mutare nu are loc de pe o zi pe alta, astfel că este nevoie de o planificare amănunțită din timp. Astfel, alege o perioadă a anului în care vânzările nu sunt la cel mai înalt punct și profită de asta pentru a-ți instala afacerea în noul sediu. Începe să împachetezi lucrurile și mărfurile de care nu vei avea nevoie decât după mutare, pune la punct toate detalii legate de transport, discută cu furnizorii și spune-le despre mutare. Cu cât mai devreme începi procesul de pregătire, cu atât lucrurile vor merge mai lin. 

– [ ] Fă inventarul mărfii – poate printre cele mai importante sfaturi este să știi ce ai de mutat. Astfel că trebuie să faci inventarul mărfurilor pe care le ai în magazin, pentru a-ți da seama cum te poți pregăti mai bine pentru ambalarea, împachetarea și transportul acestora. De asemenea, este de preferat ca în lunile și săptămânile anterioare mutării, să încerci să reduci din cantitatea mărfii, asta însemnând să reduci comenzile pe cât posibil și să încerci să vinzi cât mai mult din ce ai în stoc, toate acestea pentru a-ți ușura munca. 

– [ ] Discută cu angajații tăi – angajații au un rol esențial și pot fi de mare ajutor în procesul de mutare. Discută cu ei și spune-le care vor fi atribuțiile lor în acest proces, ce așteptări ai, dar și cum se vor desfășura lucrurile în noul spațiu. Cu siguranță aceștia vor aprecia deschiderea ta și vor încerca să ajute cât de mult posibil. 

– [ ] Pune-ți la curent clienți – clienții sunt cea mai importantă parte a unei afaceri, astfel că este de bun augur să îți pui la curent clienții cu schimbarea prin care va trece afacerea ta. Este esențial ca aceștia să știe că afacerea nu se închide, ci doar se relochează și că pot, în continuare, apela la serviciile și produsele tale. 

– [ ] Updatează datele companiei – asta include website-ul firmei, cărțile de vizită și paginile de social media sau orice alte materiale publicitare pe care le are brand-ul tău. Anunță din timp mutarea pe platformele de social media, astfel încât clienții fideli să știe că se pot baza în continuare pe serviciile afacerii tale. 

– [ ] Apelează la ajutor specializat – un ultim pas, dar care este crucial pentru buna funcționare a lucrurilor este să contractezi o firmă care să te ajute cu transportul mărfurilor din punctul A în punctul B. O casă de expediții, precum LaMaritec.ro, are contracte și colaborări cu tracționiști care se pot ocupa de transportul mărfurilor tale în siguranță, fără ca tu să îți faci griji. Transportul bunurilor de către o firmă specializată îți va lua de pe cap această problemă, iar tu te vei ocupa de alte aspecte importante ce țin de relocare și care necesită atenția ta. 

Sperăm ca sfaturile noastre îți vor fi de ajutor și că vor face ca procesul de relocare al magazinului tău să meargă cât mai lin și fără probleme.

Redacția UrbeaMea

contact@urbeamea.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Vă recomandăm și

Back to top button