Ştiri Urbane

A creat multe povești frumoase și acum are nevoie de noi! Hai să îl votăm pe Vlad Costan în cadrul concursului organizat de Kaufland

Anul 2020 a fost un an atipic pentru toată lumea, indiferent de domeniul de activitate. Fără îndoială că unul dintre sectoarele cele mai afectate de pandemia de coronavirus a fost și este Horeca. Începând cu serviciile de ospitalitate, cazare, restaurant și până la industria organizării evenimentelor, cu toții au resimțit din plin măsurile restrictive necesare combaterii virusului.

Mă aflu printre fericiții participanți selectați ca finaliști ai concursului organizat de Kaufland, iar departajarea urmează a fi făcută în baza voturilor adunate de concurenți în perioada 29, 30 și 31 ianuarie 2021. Votarea se face cu un simplu sms cu tarif normal (4 cenți/20 de bani) la numărul 3796 cu textul VLAD, sâmbătă și duminică între orele 10:00 și 22:00.

transmite Vlad Costan redacției Urbea Mea.

De domeniul organizării evenimentelor se leagă într-o foarte mare măsură și activitatea fotografilor și a videografilor din România, activitate desfășurată de Vlad Costan, fotograf și videograf profesionist în Alba Iulia, sub brandul Trilogy Studio. Pe lângă restricțiile impuse în domeniul evenimentelor, faptul că Trilogy Studio este un startup înființat recent, în 2019, constituie o circumstanță nefavorabilă supraviețuirii pe piață în vremuri tulburi din punct de vedere economic.

„Dar, cu toate dificultățile întâmpinate, din dorința de a merge mai departe și a duce pasiunea la următorul nivel, a trebuit să ne adaptăm vremurilor prezente. Am căutat în mod activ noi variante de a ne desfășura activitatea. Ideea participării la concursul organizat de Kaufland, Creative Challenge, a venit în urma anunțului făcut de marele retailer referitor la aniversarea a 15 ani de prezență în România, în toamna anului 2020. Am acceptat provocarea și m-am înscris cu un videoclip ce prezintă accesibilitatea produselor pe care Kaufland le comercializează.”

a mărturisit Vlad Costan.

„Participarea la prima ediție a concursului Creative Challenge nu s-a finalizat cu un premiu, dar experiența realizării videoclipului a fost una extrem de interesantă. Văzând succesul primei ediții și reacția pozitivă a oamenilor, Kaufland a decis să organizeze și a doua ediție a concursului, de această dată cu tematica sărbătorilor de iarnă, ediție la care, de asemenea, m-am înscris, dar de această dată cu un proiect din domeniul fotografiei, un concept nou pe care l-am implementat în cadrul ședințelor foto de Crăciun marca Trilogy Studio. Un concep nou pe piața locală, cunoscut internațional sub numele de „box photography„. Mă aflu printre fericiții participanți selectați ca finaliști ai concursului organizat de Kaufland, iar departajarea urmează a fi făcută în baza voturilor adunate de concurenți în perioada 29, 30 și 31 ianuarie 2021. Votarea se face cu un simplu sms cu tarif normal (4 cenți/20 de bani) la numărul 3796 cu textul VLAD, sâmbătă și duminică între orele 10:00 și 22:00.”

transmite Vlad.

Întreaga redacție urbană a dat deja SMS pentru a-l ajuta pe Vlad. Te rugăm și pe tine să o faci.

Videoclipul poate fi vizionat aici:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Vă recomandăm și

Back to top button